Cava med egen etikett eller låda - Palau Semi-Seco
Cava i en graverad låda - Palau Semi Sec (750ml)
- Din design i färgstarkt utskrift i HD-fotokvalitet
- De mest utsökta gnistrande vinerna, utvalda för dig
- Lyxig pinewooden bröstkorg med glidande lock
- De vackraste mönster på högkvalitativt hårddisk
Presentspecifikationer
Personalisering: med foto, namn, eller collage
Plats personalisering: på locket av trälådan
Tryck: hårfint tryck i fullfärg
Mått på lådan: 36,5 x 12 x 11 cm
Mått på locket: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Trälådan är FSC-kvalitetsmärkt
Observera: färgen på flaskans folieomslag kan skilja sig från den färg som visas i exempel- och förhandsgranskningsbilderna
Mer information om mousserande vinet:
Namn: Palau Semi-Seco
Typ av vin: Cava
Innehåll: 750 ml
Ursprungsland: Spanien
Druvsort: Blandad
Karakter: Frisk och fruktig med en balanserad smakupplevelse. Långvarig och söt eftersmak. Passar som aperitif och till lättare måltider.
Vem överraskar du med en flaska Palau Semi-seco i en exklusivt graverad vinlåda?
Den lyxiga vinlådan är tillverkad av hållbart trä med FSC-kvalitetsmärket. Du bidrar därmed till en hållbar och ansvarsfull förvaltning av skogar. Den är också fylld med en god flaska mousserande vin. Att designa en graverad vinlåda själv är väldigt enkelt. Lägg till ditt favoritfoto, namn eller text på en av de fantastiska bakgrunderna som finns att välja mellan. Kan du inte välja bland alla fina bilder? Varför inte göra ett collage. Vi graverar din design hårfint och i fullfärg på trälocket. Skapa din personaliserade vinlåda idag!
Frågor och svar
Personalisering & beställning
Hur kan man personalisera sin present på er hemsida och vad betyder det?För att göra din personliga present börjar du med att trycka på den gröna knappen "Börja personalisera". Med vårt redigeringsverktyg kan du enkelt skräddarsy din present precis som du vill: lägg till en bild eller text, eller både och. Om du vill kan du även välja en snygg design som gör din present alldeles unik.
Kostar det något extra att personalisera sin present?
Personaliseringen ingår alltid i priserna på vår webbsida. Bra och tydligt!
Hur vet jag att min bild har tillräckligt hög kvalitet?
Vi vill vara säkra på att du är helt nöjd med din gåva. Därför är det viktigt att använda foton av hög kvalitet. Om du är osäker på kvaliteten på din bild kan du kontakta vår kundtjänst och bifoga ditt foto tillsammans med den gåva du är intresserad av att beställa. De kan då kontrollera kvaliteten åt dig!
Vilket format kan jag ladda upp?
Du kan ladda upp filer i JPG och PNG-format. Är detta för tekniskt eller har du en bild i ett annat format som du vill använda? Vänligen kontakta vår kundtjänst. De hjälper dig gärna att göra den perfekta presenten!
Vad händer om färgen eller produkten jag vill ha inte är tillgänglig?
Letar du efter en specifik present eller en gåva i en speciell färg som inte går att hitta på webbplatsen? Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna!
Hur kan jag lägga till ett gåvokort till min present? / Vad är ett gåvokort egentligen?
Genom att klicka på "Gratis kort" i din varukorg kan du lägga till ett roligt kort till din present. Du kan skriva ett personligt meddelande på detta kort, så att mottagaren vet exakt vem hen ska tacka för den fina överraskningen.
Är min present inslagen?
Tyvärr erbjuder vi inte presentinslagningar än. Men vi slår alltid in dina presenter i en festlig förpackning. Det innebär att din present alltid är redo att ges bort eller att det kan skickas till mottagaren direkt.
Leveranstid, leveransalternativ och fraktkostnader
Kan jag välja leveransdatumet?Tyvärr är detta inte möjligt. Presenten kommer i de flesta fall att skickas samma dag som den är klar. I varukorgen ser du det förväntade leveransdatumet.
Vad är leveranstiden och när får jag min present?
Leveranstiden anges på produktens sida och denna information är baserad på den information vi får av av våra transportörer.
Vilka leveransalternativ kan jag välja?
För tillfället är det inte möjligt att välja något leveransalternativ. Din present skickas antingen som paket eller vanligt brev. Vill du veta vilket alternativ som gäller för din present? Vänligen kontakta vår kundtjänst.
Betalning
Hur kan jag betala min beställning?Vi erbjuder följande betalningsmetoder: iDeal, Paypal, bankkort, faktura via Klarna eller manuell överföring. Vid manuell överföring infaller 3 extra dagar för leverans av din gåva.
Mottagna presenter
Vad händer om jag inte är fullt belåten med presenten?Vi beklagar att du inte är fullt nöjd med din present. Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna med att hitta en lösning.
Skickas fakturan tillsammans med produkten?
Ingen faktura skickas med själva produkten. Din faktura skickas alltid med e-postbekräftelsen och du hittar även dina fakturor på ditt MySurprise-konto. Det innebär att gåvan kan skickas direkt till mottagaren och bli en sann överraskning!
Företagsbeställning
Intresserad av att beställa stora kvantiteter av denna present? Hör av dig och få en direktoffert. Vi finns tillgängliga på kontorstid från 8:30 - 17:00