Personligt champagnefodral
Graverad trälåda med plats för flaska och 2 champagneglas
- Högkvalitativ gravyr av namn och/eller text efter eget val
- Deluxe FSC-certifierat träfodral
- Inklusive sammetsinlägg för 2 champagneglas
Presentspecifikationer
Lämplig för 2 champagneglas och en 750 ml flaska champagne
Personalisering: namn eller text
Personlig placering: lock i träfodral
Personaliseringsmetod: högkvalitativ lasergravering
Yttermått: 36,5 x 30 x 11 cm
Innermått: 34 x 27,5 x 9 cm
Lockets mått: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Boettmaterial: FSC-certifierat trä
Ytterligare information: innehåller snygg sammetsinlägg
Observera: trä är en naturprodukt, vilket innebär att din gåva kan skilja sig från exempelbilderna som visas på webbplatsen
Ett lyxigt träfodral med personlig gravyr och plats för en flaska och 2 champagneglas
Det lyxiga träfodralet är tillverkat av hållbart trä med FSC-stämpeln, vilket gör att du kan bidra till hållbart och ansvarsfullt skogsbruk. Setet innehåller ett snyggt sammetsinlägg med plats för en flaska champagne och två champagneglas. Att designa ditt eget graverade träfodral är enkelt! Lägg till ett namn eller en text som du väljer i vår redigerare, eller gå efter ett speciellt datum eller ett coolt citat. Vi graverar sedan in din design i locket med stor omsorg och precision. Skapa ditt personliga träfodral nu, redo för din valfria champagne! Vill du ha träfodral graverade med din logotyp? För större kvantiteter, kontakta vår affärsavdelning.
Frågor och svar
Personalisering & beställning
Hur kan man personalisera sin present på er hemsida och vad betyder det?För att göra din personliga present börjar du med att trycka på den gröna knappen "Börja personalisera". Med vårt redigeringsverktyg kan du enkelt skräddarsy din present precis som du vill: lägg till en bild eller text, eller både och. Om du vill kan du även välja en snygg design som gör din present alldeles unik.
Kostar det något extra att personalisera sin present?
Personaliseringen ingår alltid i priserna på vår webbsida. Bra och tydligt!
Hur vet jag att min bild har tillräckligt hög kvalitet?
Vi vill vara säkra på att du är helt nöjd med din gåva. Därför är det viktigt att använda foton av hög kvalitet. Om du är osäker på kvaliteten på din bild kan du kontakta vår kundtjänst och bifoga ditt foto tillsammans med den gåva du är intresserad av att beställa. De kan då kontrollera kvaliteten åt dig!
Vilket format kan jag ladda upp?
Du kan ladda upp filer i JPG och PNG-format. Är detta för tekniskt eller har du en bild i ett annat format som du vill använda? Vänligen kontakta vår kundtjänst. De hjälper dig gärna att göra den perfekta presenten!
Vad händer om färgen eller produkten jag vill ha inte är tillgänglig?
Letar du efter en specifik present eller en gåva i en speciell färg som inte går att hitta på webbplatsen? Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna!
Hur kan jag lägga till ett gåvokort till min present? / Vad är ett gåvokort egentligen?
Genom att klicka på "Gratis kort" i din varukorg kan du lägga till ett roligt kort till din present. Du kan skriva ett personligt meddelande på detta kort, så att mottagaren vet exakt vem hen ska tacka för den fina överraskningen.
Är min present inslagen?
Tyvärr erbjuder vi inte presentinslagningar än. Men vi slår alltid in dina presenter i en festlig förpackning. Det innebär att din present alltid är redo att ges bort eller att det kan skickas till mottagaren direkt.
Leveranstid, leveransalternativ och fraktkostnader
Kan jag välja leveransdatumet?Tyvärr är detta inte möjligt. Presenten kommer i de flesta fall att skickas samma dag som den är klar. I varukorgen ser du det förväntade leveransdatumet.
Vad är leveranstiden och när får jag min present?
Leveranstiden anges på produktens sida och denna information är baserad på den information vi får av av våra transportörer.
Vilka leveransalternativ kan jag välja?
För tillfället är det inte möjligt att välja något leveransalternativ. Din present skickas antingen som paket eller vanligt brev. Vill du veta vilket alternativ som gäller för din present? Vänligen kontakta vår kundtjänst.
Betalning
Hur kan jag betala min beställning?Vi erbjuder följande betalningsmetoder: iDeal, Paypal, bankkort, faktura via Klarna eller manuell överföring. Vid manuell överföring infaller 3 extra dagar för leverans av din gåva.
Mottagna presenter
Vad händer om jag inte är fullt belåten med presenten?Vi beklagar att du inte är fullt nöjd med din present. Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna med att hitta en lösning.
Skickas fakturan tillsammans med produkten?
Ingen faktura skickas med själva produkten. Din faktura skickas alltid med e-postbekräftelsen och du hittar även dina fakturor på ditt MySurprise-konto. Det innebär att gåvan kan skickas direkt till mottagaren och bli en sann överraskning!
Företagsbeställning
Intresserad av att beställa stora kvantiteter av denna present? Hör av dig och få en direktoffert. Vi finns tillgängliga på kontorstid från 8:30 - 17:00