Hos oss är det du som bestämmer hur presenterna ska se ut. Du designar dem själv så att de passar för varje tillfälle.
Unika och Personliga Presenter
Vi är otroligt glada över att ha kunnat hjälpa folk att sprida glädje till sina nära och kära i 15 år.
Gratis presentkort
Det är självklart en härlig känsla att överraska någon på deras födelsedag. Men glöm inte att du också kan överraska någon vilken dag som helst för att visa att du tänker på dem.
Det stämmer. Av (ganska tråkiga) tekniska skäl kan vi inte visa din personalisering i förhandsgranskningen av vissa gåvor, t.ex. böcker och Toblerones. Du kan dock vara säker på att vi kommer att använda din personalisering för att skapa din gåva! När du har gjort din beställning får du ett bekräftelsemail där du ser den text som du har angett. Om du märker ett fel, vänligen kontakta vår kundtjänst (per telefon) så snabbt som möjligt.
Ja, det kan du! När du beställer kan du välja att få din gåva levererad direkt till mottagaren i det andra steget i varukorgen. Detta är alltid utan faktura och eventuellt med din personliga text på det kostnadsfria presentkortet.
De flesta av våra presenter kan skickas till postombud. Detta kan du välja i steg två i betalningsprocessen genom att välja "Hämta vid utlämningsställe". Där kan man välja ett ombud baserat på ditt postnummer.
I varukorgen, precis under presenten, finns ikonen Papperskorg. Med denna kan du enkelt ta bort presenter från din beställning
Självklart går det att lägga flera presenter i samma beställning!
1. Personalisera en present och lägg den i varukorgen.
2. Uppe till vänster i varukorgen hittar du en länk som heter "Fortsätt handla".
3. Klicka på den länken för att komma tillbaka till shoppen.
4. Upprepa detta tills du har alla presenter i varukorgen.
På detta sätt får du hela din beställning till en fraktkostnad.
Betalning
Om du har problem med att slutföra din betalning rekommenderar vi att du först kontaktar din bank för att få hjälp, eftersom de ofta kan förklara och/eller lösa problemet åt dig.
Så länge presenten inte har skickats går det att anpassa fakturan. När beställningen är skickad så går detta inte längre. Detta gör man fortast med ett enkelt och uppskattat telefonsamtal.
Vårt handelskammarnummer är 22057264 och VAT-nummer NL.820845437B01.
Faktura samt all annan kommunikation skickas och förs endast med beställaren. Mottagaren får endast en otroligt fin present. Vill du att mottagaren skall veta vem som skickat den, så väljer du att skicka med ett hälsningskort.
Detta går alldeles utmärkt med Klarna.
Rabatter och presentkort
Du kan fylla i din rabattkod i varukorgen när du skall betala. Fyll i koden och klicka på pilen för att aktivera din kod. Därefter dras rabatten av automatisk. Endast en rabattkod kan användas per beställning.
Bli alltid först med att få reda på alla våra specialerbjudanden och rabatter genom vårt nyhetsbrev! Anmäl dig på https://www.yoursurprise.se/discount-code och få 20 % rabatt på din första beställning.
Om du har glömt att lägga till din rabattkod och ännu inte har genomfört betalningen, kontakta vår kundtjänst per telefon. Ha ditt beställningsnummer och din rabattkod redo. Om betalningen har genomförts, kan vi inte lägga till rabattkoden åt dig.
Kontrollera först att du har angett korrekt rabattkod med korrekta versaler och gemener. Se till att du inte oavsiktligt har angett ett extra mellanslag eller skiljetecken. Om allt detta är korrekt, kan det hända att din beställning inte uppfyller kraven för en rabattkod. Den kanske inte motsvarar det lägsta beställningsvärdet, eller rabatten kanske inte gäller för den artikel som du valt. Om detta inte är tillämpligt, kontakta vår kundtjänst. De hjälper dig gärna.
Giltighetstiden varierar beroende på rabattkod. När vi erbjuder en rabattkod, anger vi även utgångsdatum. När detta datum har passerats, kan koden inte längre användas.
Orderstatus
När man gjort din beställning skickas automatiskt direkt en orderbekräftelse. Kontrollera först papperskorgen om du inte kan hitta den.
Om du inte hittar den där, så är det en bra idé att kontrollera hur du stavade din email i MySurprise.
Därefter kontaktar du kundtjänst så att vi kan kontrollera allt igen och skicka en nu orderbekräftelse.
Så fort order och betalning har inkommit till oss börjar produktionen. Vi strävar efter att hålla de förväntade leveransdatumen. Därför är det tyvärr inte möjligt att lägga till fler presenter i beställningar som redan är lagda och har gått i produktion.
En förhandsvisning är tillgänglig för de flesta presenter. För en del presenter är detta tyvärr tekniskt ej möjligt.
För dessa presenter får man se sin valda text separat i orderbekräftelsen. Skulle det uppstå frågor om detta så är kontakt med kundtjänst uppskattat.
En beställning kan endast annulleras om betalning ej inkommit. Se orderstatus i MySurprise.
Har beställningen statusen ""I produktion"" eller ""Skickad"" är det inte längre möjligt att annullera sin beställning.
Vill man annullera en beställning som ej har ovan nämnda status gör man det genom att ringa till kundtjänst. Annullering av beställning via chat eller email görs ej.
Om din betalning har statusen "väntar på betalning" går det alldeles utmärkt att ringa till kundtjänst inom 30 minuter för göra vissa ändringar på din design, ändra leveransadress samt att annullera en beställning. Du kan hitta orderstatusen genom att logga in på MySurprise. Där klickar du på den aktuella beställningen. Har den aktuella beställningen statusen "I produktion" är det inte länge möjligt att ändra design eller att annullera.
Frakt & leverans
Vi beklagar att din beställning har blivit försenad. Vänligen meddela oss ditt beställningsnummer så att vi kan inleda en undersökning med transportföretaget för att ta reda på vad som hände med ditt paket och för att höra när de nu räknar med att leverera det.
Om ditt paket skickas som brevlådepaket, står detta i det email man får när presenten skickats.
Leveranstider varierar beroende på vilken typ av paket din/a present/er skickas med, leveransmetod och vart paketet skall skickas. Med spårningsnumret kan man online se, med alla speditörer, vart paketen befinner sig. Man kan även kontakta speditören för att få mera information.
Först kontrollerar du paketets status i MySurprise. Om paketet har skickats och spårningslänken inte fungerar kontaktar du omedelbart kundtjänst!
Du får ett email med försändelsenummer när din paket skickats. Detta nummer kan du använda för att spåra ditt paket hos den valda speditören. Du kan även se paketets aktuella status i MySurprise.
MySurprise
Vad synd att du vill radera ditt MySurprise-konto. Kan du meddela oss detta via e-post? Då kommer vi omedelbart att börja arbeta med din begäran. Om du någon gång skulle ändra dig är du naturligtvis alltid välkommen tillbaka!
Vad tråkigt att du inte längre vill får nyheter om erbjudande, nyheter och rabatter mer. Skicka ett email till kundtjänst och tala om detta. Vi ser till att din email tas bort ur vårt system.
Skulle du ångra dig är du alltid välkommen till familjen igen!
Du kan få ett nytt lösenord genom att klicka på "Glömt lösenord", fyll i din emailadress och du får en länk till denna email och där kan du ändra ditt lösenord.
Du kan ändra dina uppgifter när du vill. Logga först in och ändra det du vill. Därefter får du frågan att kontrollera och spara de nya uppgifterna. Därefter används dessa uppgifter för framtida beställningar.
MySurprise är ditt personliga konto som Yoursurpise erbjuder. Du skapar ett konto genom att du registrerar dig på MySurprise. Du får då ett mail där du kan bekräfta din emailadress. När du har gjort det kan du logga in på ditt Mysurprise konto med ditt valda lösenord. Via detta konto kan du se din beställning 24 timmar om dygnet och se att dina uppgifter stämmer. YourSurprise hanterar all personlig information enligt GDPR (dataskyddsförordningen 2018) Du kan även logga in via Google.
Kundtjänst och kontakt
Vi är glada att att du valt YourSurprise och vill att du skall veta att dina personuppgifter är säkra på våra servrar. All information sparas med SSL-kryptering. Dessutom har våra anställda olika rättigheter inom YourSurprise. Vi arbetar enligt principen att man endast ser den information man behöver för att kunna lösa sina arbetsuppgifter. Vi delar inte heller personlig information med tredje part.
I bland går det fel. Vi hjälper gärna till att lösa eventuella problem. Vi tar gärna emot samtal. Hellre två för många än inga alls
Foton, bilder samt texter betraktas av oss som personlig information. Personlig information hanteras enligt GDPR (dataskyddsförordningen 2018). Foton, bilder och text hanteras endast för att skapa den beställda presenten och sparas i upp till 24 månader. Därefter raderas dessa automatiskt från våra servrar. Dessa sparas endast för möjligheten att kunna beställa samma present igen.
Om ett foto/bild laddas upp utan att avsluta beställningen sparas detta i upp till 30 dagar och därefter raderas detta. Vill du att foton/bilder raderas tidigare än ovannämnda antal dagar ber vi dig att kontakta kundtjänst.
Om du har en fråga, ett problem, klagomål, behöver hjälp eller vill ge en positiv kommentar så kan du nå oss på +46 8 525 009 11, kundservice@yoursurprise.se eller chatten på hemsidan. Vi måste ju också jobba så all kundkontakt uppskattas!
Om speditören meddelar dig, eller om du ser detta på försändelsenumret, om att din paket har gått sönder i transporten ber vi dig att omedelbart kontakta kundtjänst så att vi kan se till att du får en ny present så fort som det är möjligt.
KUNDTJäNST
Skicka ett meddelande
Vår kundtjänst kan nås: Måndag - Fredag: 8:30 - 22:00
Lördag - Söndag: 8:30 - 17:00 på engelska